serwis pogwarancyjny

Naszym celem jest przyspieszenie procesu składania reklamacji. Chcemy, abyście mieli pewność, że zgłoszenie i wszystkie Wasze uwagi zostaną odnotowane. Tym samym maksymalnie oszczędzimy Wasz czas, który przeznaczycie na reklamację off line. Dlatego prosimy o szczegółowe informacje.

1. Podaj nam swoje dane kontaktowe, telefon, adres e-mail,

2. Podaj lokalizację instalacji, ulica, numer domu, miejscowość,

3. Podaj dane instalatora który wykonywał montaż,

4. Załącz dowód zakupu lub kartę gwarancyjną,

5. Dodaj zdjęcie i opisz problem

Prosimy o wysłanie wiadomości z reklamacją na adres: serwis[małpa]profis-sklep.pl


Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:

Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Polityka prywatności”.

Salon Firmowy Kratki Profis na zewnatrz